מצגות אינטראקטיביות

מצגות אינטראקטיביות

שאומרים מצגת אינטראקטיבית, אין הכוונה רק לכמות הקישורים שתשימו, או לכמות הכפתורים שתפזרו בעמוד וגם לא לכפתורי “דף קדימה” ו- “דף אחורה”. הרעיון שעומד מאחורי המילים של מצגות אינטראקטיביות היא להפוך את הצופה מפאסיבי לאקטיבי, מצרכן לסוג של יצרן, לתת ללקוח שלכם להתנסות במוצר ולעבור את החוויה בצורה מקורית ומרתקת.

נגיד ופיתחתם מכונה מסוימת שיש לה מספר כפתורים, סרט אנימציה והדמיות סטילס אכן יעזרו ללקוח/משקיע שלכם להבין יותר טוב את הויזואל של המוצר, אבל אם תקחו את אותן הדמיות ותעניקו להן “חיים” על ידי הוספת תכנות קוד HTML5 , פלאש או מצגת פאוור פוינט (או כל תוכנה אחרת שיכולה להתמודד עם אינטרקטיביות) זה יעשה עבורכם את רוב ההסברים, ותראו הרבה יותר מקצוענים.

איך עושים את זה ?

השיטה הנפוצה ביותר היא על ידי הוספת קוד, לשם כך תזדקקו למעצב אינטרקטיב מוכשר שיבנה עבורכם אפליקצייה חכמה שתדמה עד כמה שניתן את הרעיון שלכם. הסיבה שתזדקקו למעצב אינטרקטיב ולאו דווקא למעצב רגיל, הוא בשל היכולות הנוספות שלו בהוספת קוד מתקדם, ולעצב בצורה נכונה עבורכם את חווית המשתמש.

היתרונות של מצגת אינטראקטיבית :

  • היכולת של הצופה לקחת חלק פעיל במצגת, להתנסות במוצר עוד לפני שהוא פותח
  • זיהוי תקלות מבעוד מועד, שיפור המוצר בשלב מתקדם יותר
  • הוספת ניצוץ קריאטיבי למצגת, אותו אלמנט שיגרום לצופה שלך לזכור אותך ואת המוצר.

דוגמאות למצגות אינטראקטיביות:

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on Twitter0Share on LinkedIn0Pin on Pinterest0Buffer this page